KUNDMÖTET

VI HJÄLPER FÖRETAG OCH ORGANISATIONER ATT ÖKA SIN KONKURRENSKRAFT GENOM ATT SKAPA POSITIVA KUNDUPPLEVELSER

Vi brinner för att hjälpa våra kunder att skapa bra upplevelser för sina kunder! 

Vi arbetar med att utveckla kundmötet och har en gedigen praktisk kunskap inom CX, UX, kundresor, Call Center, servicedesk och kundtjänster.

Som konsulter och projektledare arbetar vi med förändring och implementering av nya arbetssätt och nya verktyg

NÅGRA EXEMPEL PÅ UPPDRAG

  • Verksamhetsomställning från tidigare drygt 170 lokala kontor styrs kundmötet om till ett centralt Kundcenter med ökad intäkt och en kvalitativ kundprocess
  • Digitalisering av kundmötet – införande av nya arbetssätt , ärendehantering samt process för digitalt kundmöte
  • Implementation av ärendehanteringssystem med nya processer och arbetssätt
  • Projektledare vid etablering av kommunalt kontaktcenter, organisation, teknik och processer
  • Implementation av global kontaktcenterlösning med nya smarta arbetssätt
  • Interim kundtjänstchef
Det enkla kundmötet - Kundservice

ENKELT

Digitaliseringen skapar helt nya förutsätt för hur människor kommunicerar samarbetar och gör affärer. Samtidigt ser vi att människor värdesätter upplevelser i allt högre grad. Det ska vara smidigt och enkelt. Och det är i mötet med din organisation som avgörandet sker.

Det enkla kundmötet - Kundservice
Maria Lindell på Telemanagement

Maria Lindell
+46 076 282 87 36 eller mail