KUNDMÖTET

DET ENKLA KUNDMÖTET HANDLAR OM ATT GE KUNDER OCH MEDBORGARE DEN SERVICE SOM DE FÖRVÄNTAR SIG

Vi arbetar med att utveckla kundmötet och har en gedigen praktisk kunskap inom Kontaktcenter, Call Center, servicedesk och kundtjänster.

Som konsulter och projektledare arbetar vi med förändring och implementering av nya arbetssätt och ny informationsteknik

NÅGRA EXEMPEL PÅ AKTUELLA UPPDRAG

  • Verksamhetsomställning från tidigare drygt 170 lokala kontor styrs kundmötet om till ett centralt Kundcenter med ökad intäkt och en kvalitativ kundprocess
  • Digitalisering av kundmötet – införande av nya arbetssätt , ärendehantering samt process för digitalt kundmöte
  • Implementation av Artvise kontaktcenter med nya processer och arbetssätt
  • Projektledare vid etablering av kommunalt kontaktcenter, organisation, teknik och processer
  • Implementation av global kontaktcenterlösning med nya smarta arbetssätt
  • Interim kundtjänstchef

Det enkla kundmötet - Kundservice
ENKELT HELT ENKELT
Digitaliseringen skapar helt nya förutsätt för hur människor kommunicerar samarbetar och gör affärer. Samtidigt ser vi att människor värdesätter upplevelser i allt högre grad. Det ska vara smidigt och enkelt. Och det är i mötet med din organisation som avgörandet sker.
Det enkla kundmötet - Kundservice
Utmaningen är att skapa en optimal balans mellan kundernas och medarbetarnas behov
Bernhard Ödin
+46 772 10 00 eller mail